De eigenaar van Toxic Love Clothing kwam naar mij toe met een paar wensen voor zijn bedrijf. Hij wilde advies bij zijn marketinginzet, tips over de website van het bedrijf en de uitstraling van het merk versterken.
We in gesprek gegaan en ik heb diverse vragen gesteld om zoveel mogelijk relevante informatie te verzamelen. Voorafgaand dit gesprek heb ik zijn website geanalyseerd en de klantreis nagebootst zoals een potentiële klant deze maakt.
Conclusie onderzoek
Uit dit onderzoek bleek dat de opdrachtgever op de juiste weg zat, maar dat er nog geen structuur in zat. Ook miste er nog een paar cruciale onderdelen voor zijn website. Als hij deze zou implementeren, zou dit hem een voorsprong geven op de concurrentie.
Het resultaat
Ik heb voor Toxic Love Clothing een marketingplan geschreven die eenvoudig te implementeren is. Hierin staat een contentstrategie, tips voor zijn website en advies over welke middelen het meest geschikt zijn voor zijn bedrijf. Hij gaf aan hier gelijk vooruit mee te kunnen.
Lees hoe Jasper het process ervaarde
Tijdens het opstarten van mijn kledingmerk zag ik de start-up van Intelligent Design en was ik benieuwd wat we voor elkaar konden betekenen.
Na de ontmoeting had Sjors al meteen een bruikbaar en clean marketing plan opgezet wat me veel houvast heeft gegeven om mee vooruit te kunnen!“
– Jasper Scholten, Eigenaar Toxic Love Clothing